Infoline
Potrebujete poradiť?
+420 725 573 516
(Po–Pia, 8:00–16:30)
V košíku máte
Váš košík je bohužiaľ prázdny :-(
Váš košík je bohužiaľ prázdny :-(
... nie je to trochu škoda?
  • Ako reklamovať

Reklamácia tovaru v zákonnej lehote 24 mesiacov

Na tovar zakúpený v našom e-shope máte podľa zákona záručnú dobu 24 mesiacov – pokiaľ nie je na www.jackery.sk alebo v priloženom záručnom liste (na faktúre) uvedené inak. Zákonná záručná doba Vám začína plynúť dňom prevzatia tovaru a prípadne sa predlžuje o dobu, kedy je tovar v záručnej opravovni. Alebo chcete tovar vrátiť v zákonnej 14 dennej lehote?

Ako v prípade reklamácie postupovať

Oznámenie o reklamácii tovaru nám môžete buď zaslať elektronicky na kontaktuj@jackery.sk alebo vyplňte reklamačný formulár, ktorý ste dostali spolu s tovarom. Ten vložte do balíka, ktorý nám posielate späť. V oboch prípadoch by formulár či e-mail mal obsahovať tieto informácie:

  • číslo objednávky
  • kontaktné údaje
  • informáciu, či ide o výmenu, vrátenie alebo reklamáciu tovaru
  • prípadný popis problému či závady
  • číslo účtu (ak sa líši od účtu, z ktorého bola obj. zaplatená), na ktorý máme vrátiť peniaze

Kam môžem zaslať reklamovaný tovar?

Tovar na reklamáciu vždy posielajte na adresu:

Martin Bíba - reklamace, ILICO Europe s.r.o., Jankovcova 53, 170 00 Praha - Holešovice (+420 735 035 000).

Tovar nemusí byť v originálnom obale. Produkt určený na reklamáciu dobre zabaľte, aby nedošlo počas dopravy k jeho poškodeniu. Neposielajte tovar na dobierku, nebol by prevzatý. Ak ju máte, priložte do balíka faktúru o kúpe (nie je to však vaša zákonná povinnosť). O priebehu reklamácie budete informovaní emailom alebo telefonicky.

Za ako dlho reklamáciu vybavíte?

V prípade spotrebiteľa máme na vybavenie reklamácie lehotu 30 dní. Táto lehota beží v prípade, že máme od vás všetky podklady. Väčšinou však zvládneme vybavenie rýchlejšie.

Kedy bohužiaľ záruku nie je možné uplatniť?

  • Ak vypršala záručná doba reklamovaného tovaru pred dňom uplatnenia reklamácie
  • Vada vznikla nevhodným používaním tovaru.
  • Vada vznikla nedodržaním pokynov stanovených výrobcom.
  • Vada vznikla neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním, obsluhou, manipuláciou alebo zanedbaním starostlivosti o tovar.
  • Vada vznikla vykonaním neoprávneného zásahu do tovaru či iných úprav bez povolenia výrobcu.
  • Tovar bol poškodený živlami.

Kompletné podmienky reklamácie tovaru spísané právnickým žargónom nájdete v obchodných podmienkach.